Dagens tredje maskin...

... och kvällen är inte slut än. Man kan skuffa undan plastunderläggen i soffan och kissa på filten istället. Smidigt, eller hur.

Jag ska säga en sak helt ärligt. Om jag hade vetat hur det skulle bli, så hade jag velat fortsätta låta henne ha blöja ett tag till. Ett bra tag till. I snart två år har vi kämpat. Över sju hundra dagar. Jag vill inte ens räkna antalet tvättmaskiner vi har startat. Men att återgå till blöja, det är totalt otänkbart. Det har det alltid varit. Vi sade ju att när vi väl slutade, så fanns det ingen återvändo.
Ångrat mig kan jag inte säga att jag har gjort, för de där sju hundra dagarna ligger bakom oss (och gode gud, säg att de inte ligger framför oss också!). Men hade jag vetat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0