På plats!

Nu har jag landat ordentligt här i sommaren. Igår tog jag en lång cykeltur med Elisabet, och njöt av alla dofter som är typiska för det här området. Blandskog, ormbunkar och ett stråk av kaprifol här och där. Igår började vi bygga en koja i dungen bakom huset, skulle tro att bygget fortsätter när vi har kommit igång med dagen. Kanske åker vi ner till stranden en stund, även om det nog är för kallt för att bada än.
 
Just nu är livet verkligen perfekt! Inget som hänger över mig, inget jag måste göra eller fixa med, men en hel del som jag KAN göra om jag vill. Dockskåpet skulle behöva en renovering. Handdukar skall tryckas. En klänning sys om. Vänner träffas. När jag har lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0