Lite uppdatering

Imorgon är det dags för Elisabet att åka på läger igen. Vi har förberett packningen, och använt packlistan som "guidelines". Elisabet tycker inte om att ha finkläder, och har aldrig använt solglasögon, alltså strök hon de punkterna.
Det har hänt så mycket med henne på så kort tid. Det går stundtals att föra samtal med henne som inte rör ett bestämt tema som hon bestämt, fullt av upprepningar. Hon tänker, resonerar, drar slutsatser, planerar och sätter sig in i hur andra tänker och känner. Det är fantastiskt!
 
Senaste tiden har det rasat in en massa spam-kommentarer på ryska och andra vackra men okända skriftspråk, ibland flera om dagen, så jag stänger av aviseringar för nya kommentarer. Eftersom jag skriver så sällan nu, så är det inte så många som lämnar relevanta kommentarer, men jag berättar det så att ni inte undrar varför jag inte svarar på en eventuell kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0