Grönbete igen!

Nu så, nu har hela familjen landat nere i Västervik. Jag kom ett par dagar senare än familjen. Elisabet visade mig en liten vit Schleich-mus.
-Vi köpte den igår i leksaksaffären.
Några sekunder senare:
-Jag hittade ett skräp. Jag måste kasta det i papperskorgen i tvättstugan!
 
Det är nu jag skulle länka tillbaka till det inlägg jag skrev för flera år sedan, när jag konstruerade ett spel för att få henne att tala i lite mer utbroderade meningar.
 
Stödhjul införskaffades och monterades idag. Roland blev genast entusiastisk och cyklade en rejäl sträcka, men Elisabet ville INTE försöka. INTE! Synd, jag hade hoppats på att kunna rida på vågen att hon gör det lillebror gör. Men kanske imorgon! Eller en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0