Bisarra glädjeämnen

Typiskt. Bara en liten stund efter att jag startade tvättmaskinen med kisskläderna från båda barnen från lekstunden på väg från dagis, samt från skolan, så kissar hon på sig igen!
Eller - vänta nu!
Just det, ja! På grund av att barnen började kivas och skrika högt, så bestämde jag mig för att jag skulle laga mat istället för att skrubba bajsbyxorna från skolan innan de åkte in i maskinen. Så jag har inte alls börjat tvätta.
 
Yey!
 
Och det här är faktiskt inte ens ironiskt!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Holmberg

Jag har haft en fantastisk läsning Karin! Välkommen till Mysteria, är en unik läsning som givit mig ytterligare en dimension på livet både som människa och pedagog. Jag är sååå glad för den julklapp som min man gav mig genom boken. Kram på er alla och ett troll får jag absolut beställa:-)

2013-02-05 @ 19:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0