Offerten godkänd!

Igår kväll mejlade jag in alla uppgifter till boken till Books-on-Demand, där jag tidigare har givit ut två serieböcker, och redan idag fick jag svar att allt tekniskt var i sin ordning, och fick en offert som jag genast godkände. Så, gott folk, inom en mycket snar framtid kommer Välkommen till Mysteria att finnas i handeln!
 
Det kommer ta ytterligare lite tid innan provtrycket är klart och godkänt, men sedan kan både jag och ni beställa från http://books-on-demand.com/ eller från vilken nätbokhandel som helst. Jag tänkte köpa in ett lager, så om någon vill ha ett signerat exemplar så kan ni köpa från mig! Boken är på drygt 220 sidor och kommer att kosta 200kr, plus frakt om den skall skickas.
 
Jag börjar ta upp beställningar redan nu, så att jag vet på ett ungefär hur många jag skall beställa. Kanske den perfekta julklappen till någon?
 
Skriv en kommentar här nedan om du vill ha ett eller flera exemplar, och se till så att jag kan se din mejladress, så kontaktar jag dig privat när jag väl har böckerna här!

Kommentarer
Postat av: Emma-Femma Jörum

Jag vill gärna beställa ett ex!
Emma

2012-10-22 @ 14:50:07
Postat av: Karin nyberg

Jag vill också ha ett ex!

2012-10-22 @ 15:13:50
Postat av: Vigdir

Klart jag vill ha ett ex!

2012-10-22 @ 17:59:24
Postat av: Gunilla

Jag följer bloggen med stort intresse och ser fram emot boken!

2012-10-22 @ 23:15:17
Postat av: Jenny

Jag följer också bloggen och vill gärna köpa boken!

2012-10-23 @ 10:23:37
Postat av: Mia

Jag vill köpa boken förstås!
Hälsn. Mia

2012-10-24 @ 12:55:26
Postat av: Linda

Är lärare och beteendevetare och brukar läsa denna mycket välskrivna blogg med stort intresse. Idag var jag med om en mycket obehaglig upplevelse. På promenad hem från jobbet går en tjugoårig flicka hand hand med en mycket uppriven 6-7 årig pojke. Han är extremt uppriven, skriker, sparkar, slåss men flickan bara drar och sliter hårdhänt i den sta kars pojken. Jag går fram och undrar om jag kan hjälpa till på något sätt. Flickan snäser argt åt mig "Han är autisktisk, du får INTE titta honom i ögonen. Jag tränar honom". Den stackars pojken tittar med sina stora vackra olycklga ögon på mig alldeles utom sig. Många människor runt omkring reagerar, frågar och tittar. Jag går efter, ger mig inte, frågar om hon är mamman. Nej, jag jobbar på företaget Tillits-teamet i Stockholm. Jag tränar honom sa hon mycket irriterat. I mina ögon ser det ut som om du misshandlar honom. Nej det är BTA (beteendeanalysträning) träning svarar hon. Detta var fruktansvärt att bevittna. Pojken var helt utom sig. Ingen kan få mig att tro att det är en bra träningsmetod. Jag ringde därefter socialtjänsten och polisen. Ni som är insatta, är detta en vedertagen metod?

2012-10-24 @ 19:53:58
Postat av: Elisabets mamma

Linda, jag svarar dig privat, men jag är glad att det finns människor som du som reagerar och ifrågasätter! Det här är barnmisshandel på hög nivå!!!

2012-10-24 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0