Boken definitivt på gång!

Tre förlag skickade jag manuset till, två har tackat nej. Ica förlag med motiveringen att boken är för smal. Ganska intressant, med tanke på att de nyligen köpte upp Energica förlag med en massa skumma titlar... Nåväl, jag har ingen lust att sitta och vänta på ett tredje avslag, jag vill ha den här boken i handeln före jul så nu ger jag ut den själv. Min tilltänkta illustratör fick för lite tid, så, tja, jag gjorde omslaget själv också. I skrivande stund försöker jag ladda ner ett typsnitt som skulle vara fint att ha till mellanrubrikerna, men det är lite motsträvigt så vi får se hur jag gör. Hursomhelst vill jag ha det klart idag så att jag kan skicka iväg till Books-on-demand innan jag lägger mig!
 

Kommentarer
Postat av: Sara, mor till en 4-årig pojke med autism

Kör hårt, ser fram emot att kunna köpa din bok! Följer din blogg och tycker att du skriver fantastisk och väldigt ärligt. Kram Sara

2012-10-21 @ 19:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0