LivsEnergi

En av farhågorna som ventilerades under arbetet med boken var huruvida den var för andlig. Ni som hunnit läsa den märker att jag har tonat ner den biten, samtidigt som den ändå genomsyrar boken eftersom det är en så stor del av hur jag tänker och hanterar tillvaron.
Igår mejlade jag till bokklubben LivsEnergi och undrade hur de väljer sina böcker, om de bara tar från de etablerade förlagen eller även håller dörren öppen för egenutgivna. Redan idag fick jag svar att de gärna skulle titta på "Välkommen till Mysteria", så jag postade naturligtvis en omedelbart och hoppas på det bästa!
Det är en sak att folk som känner mig tycker om det jag skriver. Det gör mig oerhört glad, och idag fick jag ett så fint mejl att jag blev tårögd. Men om någon helt utomstående, som dessutom arbetar med böcker, skulle anse att den passar i deras sammanhang, så skulle det onekligen vara en extra glädje! Så håll gärna tummarna!
 
Allt har gått bra idag. Skolan var bra, ingen smutstvätt, min praktik känns bra... Förutom en annalkande förkylning som jag hoppas kunna stoppa med esberitox, så är livet faktiskt precis så balanserat som jag vill ha det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0