Det finns dagar...

... då jag bara vill krypa ihop till en liten boll och gråta en stund.
 
Sitter med ett bitmärke på kinden, ingen stor konflikt, men ändå, just nu var det mer än jag orkade med.
 
Egentligen finns det ingen direkt orsak till att jag är så ledsen just nu. Vi har det underbart här i Västervik. Gårdagens timmar på stranden var fantastiska. Vi får avlastning av familjen. Maken och jag har delat upp kvällarna så att vi nattar varannan kväll, och vi då får varannan kväll helt ledig till att göra vad vi vill.
 
Elisabet sade förlåt. Roland kom och tröstade och blåste på märket.
 
Ändå är jag helt enkelt trött och ledsen. Det kan man väl få vara ibland? Måste man tänka positivt varenda sekund av dygnet?

Kommentarer
Postat av: Christina

Klart man får vara trött och ledsen! Det går över. :-) Och det kommer ofta en tid efter en period som har varit stressig -- även med positiv stress -- när man äntligen kan slappna av lite igen.

2012-07-11 @ 21:55:41
Postat av: Åsa

Det är helt ok att vara trött och ledsen och jag tycker att det är viktigt att visa och vara trötta och ledsna än att försöka dölja det, det blir inget bra i kroppens system då...ta hand om dig!!
kram Åsa

2012-07-12 @ 20:52:22
URL: http://livetsvackrating.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0