Intryck...

Kanske var det ändå lite överväldigande med skolstart idag... 
Klockan tre vaknade elisabet, och därmed jag, av att hennes täcke lågmpå golvet. Sedan var det misär i en timme. Djur som inte hittades, Lill-Majas klänning som var borta, tårar och snor. Så småningom lugnade hon sig (änglatankarna fungerar fortfarande) och i skrivande stund väntar jag på att hon skall somna om innan jag också lägger mig.
-vart skall vi imorgon? Frågade hon.
-till skolan,svarade jag så uppmuntrande jag förmådde vid den tidpunkten.
-igen! Protesterade hon.
 
Får se hur det går imorgon då. Eller, idag tekniskt sett. Om fyra timmar ska vi vara där.
 
Återigen tackar jag innerligt för att sådana här vakna nätter hör tillovanligheten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0