Säsongsavrundning

Nyss hemkommen från sista mötet för terminen med specialpedagogen och psykologen på habiliteringen. Vi gick igenom de mål och delmål vi satte upp i februari, och konstaterade att det har hänt massor under våren!

Jag gav dem också adressen till den här bloggen. Tror inte att jag har skrivit något hemskt om just dem - de är helt fantastiska och bryr sig uppriktigt om Elisabet och alltså är de bra människor! - och det negativa jag skrev om första steget-kursen i höstas har jag redan rett ut med rätt personer. Så jag tror nog att de kan läsa utan någon större ängslan.

Om en timme ger jag mig av till hemstaden. Fem timmar på tåg i lugn och ro med en bra bok, musik och total avkoppling, en bra början på en säkerligen bra helg! Ungarna skall på roliga saker både lördag och söndag, så det är väl min man som behöver semester efter den här helgen.

Hoppas ni också får en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0