Vilka är ni - igen

För snart ett år sedan undrade jag vilka ni var, som läste. På ett år kanske det har tillkommit nya läsare, eller så är det samma personer som hänger kvar.

Vill du berätta hur du hittade hit, och vem du är? Du behöver inte lämna ut ditt namn, men vill du skriva några rader som kommentar här om du inte gjorde det förra året, så blir jag glad.

Vi har haft ett mycket lyckat födelsedagskalas för Roland idag. En kort stund drog sig Elisabet undan för att busa med pappa på sängen, men annars var hon närvarande under hela festen. Första gästen kom vid ett, sista gick vid sju, så det är inte dåligt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har läst här ganska länge och jag har nog inte skrivit mer än någon enstaka kommentar här. Jag följer flera bloggar som handlar om barn med autism och aspergers syndrom då min äldsta son har aspergers syndrom och jag tycker att det är trevligt att läsa om andra som har det likt oss. Jag känner sällan igen mig i de "vanliga" föräldrabloggarna. Din blogg har jag hittat via alltförföräldrar tror jag.

2011-12-03 @ 22:53:52
URL: http://www.malinbrand.se/photography
Postat av: Mia

Hej, jag skrev nog förra året. Har följt din blogg länge. Har en son med autism och känner igen mig många gånger. Och får tips och inspiration av din blogg. Tror att jag hittade till dig via alltförföräldrar.

/Mia

2011-12-04 @ 19:15:40
Postat av: Anonym

Hej, jag har följt din blogg ett år tror jag. Jobbar med barn, några av dem har diagnoser och därför läser jag det mesta om barn med särskilda behov som jag hittar på nätet. Du gör mycket för att öka kunskap och förståelse om och för autism och "annorlundaskap" tycker jag.Hoppas vi är många som läser!

mamma på 70-talet

2011-12-04 @ 19:59:25
Postat av: Gealach

Mig har du ju koll på! :-D

2011-12-04 @ 22:50:45
URL: http://gealach.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hej, har bara följt din blogg ett par månader, fick nys om den via någon annan blogg (kommer inte ihåg vilken)Fastnade direkt för ditt språk, din förmåga att sätta ord på känslor, livets glädje o sorg men också att det inte bara är svart ellet vitt utan att det finns en hel del där i mellan...typ vardagen. Just därför kommer jag fortsätta titta in här

Tack

2011-12-04 @ 23:20:12
Postat av: Anonym

Fick tips om din blogg genom en vän.

jobbar med barn och har planer på att bli specialpedagog i framtiden. Så är väldigt nyfiken och intresserad av autism och andra former av diagnoser.

Tycker du skriver så bra om att autism inte bara är något negativt utan att det finns bra saker med det också.

2011-12-05 @ 15:20:28
Postat av: Sara

Har läst din blogg sedan i våras, då vi fick autismdiagnos på vår son, då inte fyllda 3 år. Jag hittade den via länk hos Annahelena70. Även om din dotter är äldre så tycker jag om att läsa om ert liv. Vill passa på att tacka för att du delar med dig!

2011-12-05 @ 16:09:55
Postat av: Christina

Har läst Din blogg från starten tycker att det är

intresant och kul att läsa om Elisabet och alla

framsteg hon gör.

Kramar från Christina och Anders

2011-12-05 @ 20:37:18
Postat av: Rebecca

Hej! Har snubblat över din blogg, minns inte hur och när, men jag blev helt absorberad! Prenumererar via Google Reader. Det är jättekul och intressant att läsa om er ovanliga och rara familj!

2011-12-05 @ 20:54:28
URL: http://www.rebelform.se
Postat av: Ingeli

Du vet vem jag är! :) kram

2011-12-05 @ 21:10:51
Postat av: Fru Direktör

Mig har du också koll på. Kram!

2011-12-06 @ 08:06:38
Postat av: Nina S

Jag följer er också även om jag aldrig kommenterar...

2011-12-06 @ 11:17:37
Postat av: Weronica - En mammas dag

Jag - såklart!

2011-12-06 @ 13:27:23
URL: http://www.enmammasdag.com/weronica
Postat av: Medicago

Mig har du ju koll på :-)

2011-12-11 @ 21:06:49
Postat av: Finspångarn

Hej Karin. Jag läser gärna då och då. Flera anledningar. Dels får jag lite koll på hur ni, som jag bryr mig om, har det, även om jag är dålig på det här med att hålla kontakt. Sedan tycker jag det är intressant att ta del av dina resonemang och de val ni gör i vardagen. Sist, men inte minst, mår jag bra när jag läser om barn som har det så bra och får den tid och kärlek som ni ger dom!

2011-12-13 @ 20:21:03
Postat av: Helena i Uppsala

Hej, har hängt med från starten tack vare Weronicas blogg. Jobbar med barn med autism och gillar ditt blogg, tack för att du delar med dig.

/Helena i Uppsala

2011-12-16 @ 22:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0