Tandläkarbesök igen

Jag skickade just iväg detta till folktandvården:
 
Hej!
Imorgon bitti har vår sjuåriga dotter Elisabet (personnummer) tid hos er, jag vet inte hos vem så jag ber er ta reda på det, och meddela den personen om att Elisabet är autistisk och inte lyder någon barn-mall. Det kan vara förödande att prata om tandtroll, fullkomligt ointressant att plocka fram pedagogiska bilder och böcker. Jag är med hela tiden, det har gått bra tidigare men det är bäst att förvarna att småprat och frågor inte går hem. Tala bara om för henne vad som ska göras, så blir det nog bra.
Hälsningar mamma Karin

Kommentarer
Postat av: Christina

Gick det bra?

2013-05-03 @ 19:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0