Vinn en bok!

Ibland när jag läser böcker tänker jag att denna hade behövt korrläsas av någon utomstående. Upprepningar, märklig disposition och helt enkelt för mycket ibland.
Nu kan knappast Weronica och Christina kallas utomstående, men de gav ändå värdefulla synpunkter som jag tog till mig i arbetet med boken. Det är lätt att bli blind för det man själv skrivit, allt finns ju i huvudet så då är det svårt att se om jag har skrivit det två gånger på papper, eller kanske inte skrivit det alls.
 
Weronica har en mer livsstil&inredning&vackra ting-fokuserad blogg, med mycket vackra bilder och inspirerande recept. Hon skriver så fint om vår livslånga vänskap att jag blir alldeles rörd - för så är det, trots att vi egentligen är ganska olika, så finns där en gedigen respekt för varandras livsval och åsikter.
Idag hjälper hon mig att sprida vetskapen om att denna bok finns genom att lotta ut ett exemplar, som jag signerar åt vinnaren. Gå in på hennes sida och delta i tävlingen om du vill få chansen att vinna. Kanske har du redan köpt en, men då kan du ge vinnarexemplaret i julklapp till någon!
 
Enmammasdag.com/weronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0