Dåligt humör?

Barnen är hos sin mormor och morfar medan jag och maken har varit på spa. Mormor noterade att Elisabet har börjat klättra på stolar för att nå dit hon vill. De ömtåligaste prydnadssakerna står inte alls säkert högst upp på byrån längre.
-Elisabet, du får inte klättra upp där! Sade mormor bestämt, varpå flickan vänligt svarade
-Jag tror att du är på dåligt humör?
För övrigt har vi nu investerat i en iPad , som jag i skrivande stund övar mig på att behärska. Har någon tips på pedagogiska och roliga appar för barn, så låt mig gärna veta!

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag såg en kul app med kinesiska tecken för ett tag sedan, aldrig för tidigt att börja med sånt! Framtidens språk, trots allt.

2012-05-19 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0