På väg söderut

Om en liten stund skall jag och barnen ta tåget till Linköping. Där möter mor och far oss, och tar med sig barnen till Västervik. Jag stannar kvar för att gå en massagekurs över helgen, som arbetet betalar. Sedan åker jag också till Västervik och stannar en vecka. Skall bli skönt!

Elisabet blir mer och mer intresserad av att kommunicera. När vi höll på att lämna simhallen i tisdag, så sade vi hejdå till en pojke som är där med sin assistent.
-Vad är en assistent för något? ville hon veta.

Igår smög hon inpå mig, sökte min blick och frågade:
-Kan jag få en varm smörgås?

Helt vardagligt för många femåringar. Helt magiskt med Elisabet!

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag blir så glad varje gång jag läser dina inlägg där jag får läsa om Elisabeths fantastiska utveckling :)

kram Åsa

2011-09-27 @ 07:33:58
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0